søndag 22. april 2012

Trollbundet i Hammerfest













Spent kom jeg ut av flyet i strålende sol, Hammerfest på sitt aller beste!
Snekledde vidder, sol og helt vindstille, jeg var trollbundet fra første sekund! Eivind, Ole-Morten og jeg skal delta på ”The Barents Sea youth Conference” i helgen. Eivind og jeg skal også delta på ”The Barents Sea Conference” utover uken sammen Bjarte, Per-Erik og Sigurd.http://www.barentshavkonferansen.no/barents-sea-conference/
Helgen har vært veldig travel, med presentasjoner, work-shops, omvisning på Melkøya, middager osv. Helgen har vært helt perfekt, jeg har møtt mange spennende mennesker, knyttet gode kontakter, fått omvisning i Hammerfest av Sigurd vår nye avdelingsleder her i Hammerfest.


Det er søndags kveld og jeg tenkte jeg skulle legge inn noen bilder som viser hvor utrolig flott det er her oppe. Jeg skal så nyte eksotiske Hammerfest videre;)


Hilsen Pie Haug










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar