torsdag 26. juli 2012

For de som lengter etter sol!



Nå som det er sommer og dårlig vær hjemme i Norge er det hyggelig at ABB har leiligheter i Spania, som blir flittig brukt, både i Marbella og Barcelona.  Flott tilbud til oss ABB-ansatte, i tillegg til alle de fine hyttene vi har her i Norge. Leiligheten i Barcelona har vi nettopp overtatt, og jeg var så heldig at jeg fikk besøkt den allerede i vår. Da jeg ankom Barcelona, tok jeg toget fra togstasjonen Cataluna i Barcelona sentrum og nordover langs kysten til Malgrat de Mar. Leiligheten er ganske stor med tre soverom, to bad, tre terrasser, kjøkken og stue. Det er kort vei til stranden og togstasjonen. På mine to dager utforsket jeg den lille byen Malgrat de Mar og tok en tur til Barcelona for shopping og gode matopplevelser. Det ble en tur på den kjente tapasbaren Cal Pep med tapasretter på rekke og rad. Jeg må si det var hyggelig å oppleve det spanske livet igjen og fikk frisket opp litt spanskkunnskaper også. Barcelona er en fantastisk by, neste gang jeg tar turen til Barcelona skal jeg få med meg en fotballkamp!

Mvh
Line

4 kommentarer:

  1. Me gusta! På tide med en ny UNGiABB samling snart også... finnes det ikke noen sørlandsperler vi kunne besøkt? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ABB har en hytte på Tjøme (Havna) som kan leies :)

      Slett
  2. Går det ikke an å legge ut noen bilder av disse feriestedene vi har rundt omkring?

    SvarSlett
  3. Hei Thomas, flott ide! Bloggen er jo for alle, så du må jo bare blogge i vei om turer til noen av feriestedene om du har noe hyggelig å dele! Hvis du lurte på hvor du kunne tenkt deg, vet jeg også at det finnes bilder på internsidene, der hyttene også bookes ;-)

    SvarSlett